Hospitality maakt het verschil.

Zodra je rechtstreeks met klanten, relaties en gasten te maken hebt, bevind je je in een zeer competitieve omgeving. In de horeca, zorg, retail, multinationals en MKB in het algemeen. Zeker door de social media ligt de manier waarop je met klanten omgaat direct op straat.  Je kunt het verschil maken door zeer gastvrij te zijn. Hospitality is de motor van je marketing, sales en interne organisatie die er voor zorgt dat je met je team en dus met je bedrijf succes hebt.

Het is een geliefd onderwerp op verjaardagen en bij koffie breaks: klant ervaringen. Zoals bij de auto dealer, in het ziekenhuis, bij de supermarkt, in de bedden speciaalzaak, de slagerij om de hoek en altijd leuk: opgedane ervaringen in de horeca. In het ene restaurant geweldig gegeten, in het andere hotel slecht geslapen. Iedereen heeft over alles  zijn of haar eigen mening. Maar op welke manier kunnen branches van elkaar leren? Hoe vertaal je persoonlijke ervaringen naar succesvolle bedrijfsprocessen?

Waar we het allemaal over eens zijn is dat gastvrijheid werkt. Met de juiste mindset, informatie en communicatie kun je gastvrijheid inzetten om je te onderscheiden van de concurrentie maar ook om je bedrijfscultuur een energy boost te geven.

Met meer dan 30 jaar Hospitality ervaring in binnen- en buitenland inspireert Michiel Waterman mensen en organisaties over hoe zij gastvrijheid optimaal kunnen benutten.

Recensie van een relatie: “Michiel is een one-army hospitality topper. Hij heeft ons een spiegel voorgehouden, adviezen gegeven, ideeën aangedragen, veranderingen geïnitieerd en ons vervolgens scherp gehouden. We doen nu niet alleen gastvrij, we zijn gastvrij”. 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s